Sitemizde şuan toplam 2546 film bulunmaktadır.

Yenilmez 4 izle 2016 Undisputed Boyka full hd turkçe dublaj

155


yenilmez 4

Yabancı film yapımı Yenilmez 4 Full izle ayrıca kota dostu olarak Boyka Undisputed IV tek part izle. 2015 – 2016 popüler filmleri türkçe dublaj alt yazılı olarak “Yenilmez 4” sinema çekimi izle 720p 1080p kalitede izle.Filmlerimiz her gün sizler için güncellenmektedir sevdiğiniz yerli yabancı filmleri istediğiniz kalitede seyredebilirsiniz. Şu anda (Undisputed 4) isimli güzel ve keyifli filmi izlemektesiniz. Undisputed 4 Filminin Özeti kısaca;Filmde Yuri Boyka’nın ayağı düzelecekmi? zorlu bir mafya ya kadar karışan boykanın başı dertte gibi görünüyor. KAfes dövüşlerinin ucu Mack Jonson a kadar uzanıyor. kendisi Dünya’nın yeni dövüşçüsü olan Mack tayson ile yapacakları kafes dövüşünde yine eskisini aratmayacak bir performansla izleyici karşısına çıkması bekleniyor, serinin diğer filmide ringde kaza sonucu olan ölüm, hayatının alt üst ediyordu. Bakalım serinin bu filminde çok değişik ortamlara maruz kalan dövüşcümüz neler yapacak. Dövüş filmleri arasında en iyi olan bu filmde her zaman ki gibi bol bol dövüş sahnesi olacak. Aksiyon, gerilim, suç, dövüş türünü işleyen bu proje ses getireceği benziyor. Şu anda traileri ve fragmanı bulunan filmin oyuncu kadrosu da belli fakat vizyon tarihi hakkında henüz bir bilgi bulunmamakta.Yenilmez serisinin diğer filmlerinde olduğu gibi yenilmez 4 izle sansürsüz izle filmindede bolca dövüş var. Hd film izle web sayfamız Tekfullhdfilmizle sizlere Yenilmez 4 izle filmini aktardı. Çok seçenekli bir şekilde filmlerimize ulaşabilirsiniz. izlediğiniz Undisputed Boyka 4 filminde sorun varsa bizlere hemen yorum kısmından iletirseniz anında editörülerimiz düzelteceklerdir. Ziyaretcilerimiz için yerli film izle kategorimizden son filmlere göz atmalarını tavsiye ediyoruz.Değerli yorumlarınızı bizlere aktarmayı unutmayınız. Teşekkür eder ve  iyi seyirler dileriz.

FILM BILGILERI 11 ay önce eklendi
Yenilmez 4 izle 2016 Undisputed Boyka full hd turkçe dublaj

Tür: 2016 filmleri izle, Aile Filmleri izle, Aksiyon Filmleri izle, Dövüş filmleri izle, Dram Filmleri izle, En iyi filmler, En Son çıkan Filmler, Fragman İzle, Gerilim Filmleri izle, oscar ödüllü filmler, Suç filmleri izle, Türkçe Dublaj Filmleri izle

Yapım: ABD - 2016

IMDB Puanı: 9.9

Yönetmen: Isaac Florentine

Oyuncular: Scott Adkins , Bashar Rahal , Teodora Duhovnikova , Alon Aboutboul , Julian Vergov

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Yenilmez 4 izle 2016 Undisputed Boyka full hd turkçe dublaj” filminde 175 Yorum bulunuyor.
  1. sefkiye - 2 sene önce demiş ki:

    harika film olmuş elinize kolunuza sağlık beyler

  2. Servet çetiner - 2 sene önce demiş ki:

    yuri boyka yenilmez 4 filmiyle yine harikalar çıkaracak merakla bekliyoruz filmi

  3. Sessizgemi - 2 sene önce demiş ki:

    süper süper herkez izlemeli

  4. Ayça - 2 sene önce demiş ki:

    beyler tamam izliyorsunuz bari spoiler vermeyin anlatmayın abi şu filmleri

  5. sarıkaya - 2 sene önce demiş ki:

    ne filmdi bee

  6. Rıza42 - 2 sene önce demiş ki:

    hooopp bende burdayımm 😛

  7. sakGuler - 2 sene önce demiş ki:

    bugune kadar geçirdiğim en iyi vakitti diyebilirim. hiç düşünmeden izleyin

  8. kırmızılı - 2 sene önce demiş ki:

    şu reklamlar olmasa diyecem ama hemen cevap hazır o yüzden bişey diyemicem

  9. Feridecik - 2 sene önce demiş ki:

    arada bi böyle değişiklik insana iyi geliyor

  10. fb1907 - 2 sene önce demiş ki:

    cümlelerle analtılmaz dostum bakman lazım

  11. kazım amcanız - 2 sene önce demiş ki:

    sözler bazen eksik kalır hani tam o anı ifade edemezsin işte böyle bişi bu film

  12. Ayça - 2 sene önce demiş ki:

    gariptir ki ben bu filmi beğendim ilk defa bi film beğeniyorum öyle kolay kolay beğenmem hee ben beğendiysem mutlaka bi değeri vardır sizde deneyin pişman olmayacaksınız emin olun seviglerr :))

  13. fb1907 - 2 sene önce demiş ki:

    Yenilmez 4 izle 2016 Undisputed Boyka full hd turkçe dublaj çok çok iyi bir film mutlaka siz de izleyin. bence seri devam etmeli

  14. Yaşarabi - 2 sene önce demiş ki:

    aradığım film buradaymış

  15. Ekim - 2 sene önce demiş ki:

    yorumlara aldanmayın cemaat filme balıklama dalın

  16. Kutbulan - 2 sene önce demiş ki:

    ben fuat 😀 deli fuat sana puanım 9 kankaaa

  17. Ağakağan - 2 sene önce demiş ki:

    tt net buradan sana sesleniyorum soyguncu dolandırıcı şerefsiz.

  18. Türkeş - 2 sene önce demiş ki:

    böyle bi ileri bir geri oynamalar sizdede oluyormu ?

  19. Bögü - 2 sene önce demiş ki:

    böyle bi hizmeti veridiğiniz için tüm ekibinize teşekkürlerimi sunuyorum

  20. Bağa - 2 sene önce demiş ki:

    yağmurla sinemasına gittik 8 kez olsa yine izlerim.

  21. Salgur - 2 sene önce demiş ki:

    dayanacak gücüm kalmadı kapattım gitti :S

  22. Tüşümen - 2 sene önce demiş ki:

    hayırlı akşamlar Yenilmez 4 filmini apartmanda espresso içerken izledik. kanal 67 de fragmanı çıkmıştı

  23. OKYAR TURLA - 2 sene önce demiş ki:

    azım açık baktım ya laaa oneydi öyle

  24. BERRA ÖZKÖSE - 2 sene önce demiş ki:

    izleyicilerine büyük bir iz bırakan türden Yenilmez 4

  25. CANER TUĞLU - 2 sene önce demiş ki:

    başından kalkamayacaksınız nefes almayın 🙂

  26. Dolgan - 2 sene önce demiş ki:

    Çekimler güzel Görüntü kalitesi gayet iyi hiç sıkılmadan izlenecek olan bir film Harcadığınız zamana değiyor

  27. DİLAY DERLİ - 2 sene önce demiş ki:

    ödevim var. bense Yenilmez 4 filmini bekliyom. 🙂

  28. Demirbakaç - 2 sene önce demiş ki:

    hevesimi kaçıran yavaş internet cinayetine kurban gidecek

    • Liza - 1 sene önce demiş ki:

      Glad I’ve finally found soenhtimg I agree with!

  29. İlkuş - 2 sene önce demiş ki:

    böyle bi ileri bir geri oynamalar sizdede oluyormu ?

  30. Barsbeğ - 2 sene önce demiş ki:

    Kaktüs kokusu esmer rengi sevgilime buradan iyi sabahlar diyorum

  31. Şəhram - 2 sene önce demiş ki:

    Arkdaşlar filim izlenir bence

  32. terelelli - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 3 ama olsun yine izlenir

  33. emre - 2 sene önce demiş ki:

    bune 4 diyor ama yenilmez 3 dür admin neyin kafasını yaşıyorsun sinemaya girmeyen film sitende paylaşmışsın yenilmez 4 diye 🙂

  34. YAĞMUR KASAL - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film de ilgiyle izlediğim filmler arasında ilk sıradaki yerini alacak.

  35. ratata - 2 sene önce demiş ki:

    Ulan yenilmez 4 izlemeye geldiydim ben nere geldim 😀

  36. SEVİ HASIRCI - 2 sene önce demiş ki:

    Şu hayatta her şeyden önemlisi mücadele edecek savunulacak bir şeyin olmasıdır ben bunu bu filmi izledikten sonra çok iyi anladım ve tekrardan hafızama güzel bir şekilde kazımış oldum.

  37. Alpurungututuk - 2 sene önce demiş ki:

    Sinema tarihi içerisinde bu filmin unutulmaz kült filmler arasında yer alacağına inancım tam sizde bu filmi izlemelisiniz ve film kataloğunuzu geliştirmelisiniz

  38. vuqar - 2 sene önce demiş ki:

    bu yanilmez 3 aldatmayin lan insanlari

  39. Tumtur - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi izleyip beğenmeyenlerin olacağını da tahmin edebiliyorum böyle senaryolara ve kurgulara alışık olmadığı için film severler değişik bir film olarak gelebiliyor ve insanın aklını karıştırabiliyor.

  40. Gökhan - 2 sene önce demiş ki:

    yenılmez 4 baslıklı fakatflm yenılmez3 sacmalık

    • Yönetim - 2 sene önce demiş ki:

      merhaba film çıktıgında düzeltilecektir. film henüz nette değildir.

  41. yuri boykam - 2 sene önce demiş ki:

    Boyka adam bir king seviyorum adamımı yaa

  42. batuhan - 2 sene önce demiş ki:

    açılmıyo

    • Scout - 1 sene önce demiş ki:

      Super easy way to add food to your property. I just finished plugging shiitake, turkey tail, and re.seiiNhxt season I hope to add in the edibles like chicken of the woods, and lions mane.Keep up the good work Anthony!

  43. batuhan - 2 sene önce demiş ki:

    şahane ya bayıldımm. tebrikler

  44. emin - 2 sene önce demiş ki:

    FİLİM NE ZAMAN GELİCEK SİTEYE YENİLMEZ 4 ?

  45. SANALKORSAN - 2 sene önce demiş ki:

    Ya arkadaş 4 diye 3 veriyonuz dalgamı geçiyorsunuz yalan haber yapmayın

  46. Atletik Bilbao - 2 sene önce demiş ki:

    3ü izlemeyenler için koymuşlar bence güzel olmuş tekrar bilew izlenir bu film

  47. memet - 2 sene önce demiş ki:

    4 diye açtım 3 çıktı lan zaten 3 ü 100 defa izledimmm 4 nerde 4

  48. Anıl - 2 sene önce demiş ki:

    Admin açıklamada neden spoiler veriyprsun?

  49. Eyi baskan - 2 sene önce demiş ki:

    Yenilmez 4 yazıyor 3 kardeş

  50. emre - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 bu film 5 değil. şaka misiniz

  51. TT - 2 sene önce demiş ki:

    beler boyka 3du bu her weyinizi niye alladisiz

  52. ewfwef - 2 sene önce demiş ki:

    ufff fılm bak hele bi ya

  53. NomaD - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez-4 harika olmuş

  54. Yenilmez 4 - 2 sene önce demiş ki:

    Yenbilmez serisi efsane bir seri.Yenilmez 4 izlemek için sabırsızlanıyoruz.Admin teşekkür ederiz böyle bir sayfa hazırladığın için.

  55. Duran abe - 2 sene önce demiş ki:

    serinin Yenilmez 4 ün en sevdiğim senaryosu olsa gerek

  56. kevin chan - 2 sene önce demiş ki:

    yuri boyks yenilmez 3 4 du nesaman cikiyor

  57. güzell - 2 sene önce demiş ki:

    güzel adamım boyka 4 akmış yine

  58. Anonim - 2 sene önce demiş ki:

    ooooo

  59. dggffd - 2 sene önce demiş ki:

    hll size

  60. dümen spor - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film bence aksiyon ol yani izlenir

  61. ısımsız - 2 sene önce demiş ki:

    guzel film yaww adam ne dovusuyor beAaa

  62. yunus emre - 2 sene önce demiş ki:

    bu adam bu film ıcın yaratılmış

  63. ilker bozku - 2 sene önce demiş ki:

    admin bi yanlışlık var bu veriğin film 3. serinin filmi. 4 değil

  64. aaaaaaaaaaaa - 2 sene önce demiş ki:

    Güzel

  65. hdfilmizle - 2 sene önce demiş ki:

    film bu sitede 1080p hd kalitesiyle http://www.tekfullhdfilmizle.com

  66. Mahir adak - 2 sene önce demiş ki:

    Admin flim harika olmuş

  67. dogan - 2 sene önce demiş ki:

    mukemmeldı

  68. kenan - 2 sene önce demiş ki:

    Yenilmez 2-de Chambers Boykanın bacağını kırdı. Yenilmez 3-de basrol Boyka oldu ve kırık bacakla Raulun bacağını kırdı. Yenilmez 4-de Raulun o bacakla aksiyona atilmadigina sevindim)) Serinin bu filmi muhtesem gorunuyor. Yenilmez 3-deki dovus sahneleri hakikaten muhtesemdi. Ben cok dovus filmi izledim, konusu diyemem ama bence en iyi dovus sahneleri yenilmez 3-te oldu. Boyka son dovuste yeniliyor yazmişsiniz. Filmin adı yenilmez ama, belki de adamı basrol dovusculer arasindan en cok yenileni yaptiniz.

    • Richk - 2 sene önce demiş ki:

      Filmin 4. serisini rüyanda mı izledin. Daha 4 çıkmadıki :))

  69. Hmuh - 2 sene önce demiş ki:

    Muhmun

  70. memet - 2 sene önce demiş ki:

    harika

  71. Elleran Elvis - 2 sene önce demiş ki:

    Ellerinize sağlık

  72. azerbaycan - 2 sene önce demiş ki:

    abi film bir harika

  73. özfür - 2 sene önce demiş ki:

    film harika

  74. asd - 2 sene önce demiş ki:

    bu adam hastayım ben yaw nasıl bir dövüş sitili var oyle

  75. anl - 2 sene önce demiş ki:

    teşekkürlet

  76. kamran - 2 sene önce demiş ki:

    film acilmiyor

  77. cenk - 2 sene önce demiş ki:

    milletimi harika bir film bu ya bayılıyorum bu adama

  78. isimsiz - 2 sene önce demiş ki:

    heee 😀

  79. ensar - 2 sene önce demiş ki:

    adamları ne sikti boyka

  80. Caner - 2 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim…

  81. yalançı - 2 sene önce demiş ki:

    yav hee yenilmez

  82. ulvi omerov - 2 sene önce demiş ki:

    helal

  83. aaa - 2 sene önce demiş ki:

    guzel

  84. kızgın bilader - 2 sene önce demiş ki:

    hhh:D guzel

  85. Sahin - 2 sene önce demiş ki:

    offf oooffff

  86. Siken - 2 sene önce demiş ki:

    Yenilmez 4 yaziyo 3 . serisi flimi cikiyo mk bu 4.

  87. ata - 2 sene önce demiş ki:

    zaten bu adam büyük oyuncu

  88. murtaza - 2 sene önce demiş ki:

    baba boyka 4 çıkınca mail yollayın

  89. Rojo - 2 sene önce demiş ki:

    Admin helal sana

  90. sedat okan - 2 sene önce demiş ki:

    filim harika

    • sedat okan - 2 sene önce demiş ki:

      boyka baba cok güzel kavga yapıyorun

  91. filmdelisi - 2 sene önce demiş ki:

    harika birşey izlediyim en iyi filmlerden diyebilirim puanından belli zaten 9.9

  92. sami - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 yuri boyka

  93. sami küskü - 2 sene önce demiş ki:

    film nerde acılmıyokı bsy

  94. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 filmini izleyebilrsiniz.

  95. fehmi - 2 sene önce demiş ki:

    harikaydı.

  96. ömer - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 kere izedim

  97. Palamir - 2 sene önce demiş ki:

    Yuri Boykaaaaa

  98. Mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 boykanın filmi mi sadece

  99. kehr, - 2 sene önce demiş ki:

    sefkiye filmi nerenle izledin? ortada film linki falan yokki. ne at kafalı insansınız yaa. yalakalığın bu kadarı fazla

  100. bar - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 boykaaaa

  101. bar - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 filmi bu harika olcak

  102. saane - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 izleyin

  103. Ficker - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 ne zaman gelcek

  104. yenilmez 4 - 2 sene önce demiş ki:

    boykaaa

  105. rotarida - 2 sene önce demiş ki:

    bu seri en güeli teşekkürler

  106. admin - 2 sene önce demiş ki:

    yenilmez 4 boykaaa

  107. undisput - 2 sene önce demiş ki:

    Filmin konusunu anlatırken neden kafes dönüşünün sonunda yeniliyor diyosun arkadaşım. İş mi yani bu

  108. enes çalışkan - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi çok beğendim tam 4 kez izledim ama sona doğru biraz karmaşıklaştı tam anlmadım 5 i merakla bekliyorum herkezin izlemesini tavsiye ederim.

  109. Petek Temizleme - 2 sene önce demiş ki:

    Bu film izlenmez mi ya.

  110. Richk - 2 sene önce demiş ki:

    Bu bence yenilmez 5 olmalı..:)) Reklamın iyisi kötüsü olmaz anladık ama bari sadece fragmanı koyun.

  111. berke - 2 sene önce demiş ki:

    vallahi bir sitede şu filmi adam gibi koysa bu 3 filmi 4 değil ya bütün siteler yanlış koymuş offffffffffffff

  112. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    kandırma abi

  113. mıstık - 2 sene önce demiş ki:

    ben yuri boykayı döverim 6 aydır kareteye gidiyorum çok güçlüyüm çokk oh be oh

  114. Ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Tesekurler

  115. Özkan - 2 sene önce demiş ki:

    süper

  116. cano - 2 sene önce demiş ki:

    oba 🙂

  117. atakan küçük - 1 sene önce demiş ki:

    Beyler film bende açılmıyor nasıl izleyebilirim.

  118. Johnny sins - 1 sene önce demiş ki:

    Nice

  119. Johnny sins - 1 sene önce demiş ki:

    Nice güzel nice güzel

  120. Johnny sins - 1 sene önce demiş ki:

    Nice güzel nice güzel
    Harika muhtesem iyi çok güzel

  121. Aziz - 1 sene önce demiş ki:

    Film mükemmel ?

    • Uğur - 1 sene önce demiş ki:

      Abi ya 3 gündür uğraşıyorum açılmıyor nasıl açılıyor

  122. Pervin - 1 sene önce demiş ki:

    Iydi

  123. tural - 1 sene önce demiş ki:

    dddd

  124. yigit - 1 sene önce demiş ki:

    360p nasıl yapacaz

  125. adem - 1 sene önce demiş ki:

    film ne zaman açılacak.

  126. Orhan - 1 sene önce demiş ki:

    lan film daha cikmadi siz harika film yaziyosunuz serefizler sisi pezevenkler

  127. eray - 1 sene önce demiş ki:

    bravo

  128. kaan - 1 sene önce demiş ki:

    guzel film

  129. Tırro - 1 sene önce demiş ki:

    İnş açılır inş yoksa…….

  130. serkan - 1 sene önce demiş ki:

    güzel

  131. Hasan Pak - 1 sene önce demiş ki:

    acba açılacakmı merak sonunda boyka adamaı dövüyomu merak

  132. buğra - 1 sene önce demiş ki:

    harika film olmuş elinize kolunuza sağlık beyler

  133. cabbar - 1 sene önce demiş ki:

    efsane

  134. cabbar - 1 sene önce demiş ki:

    adammm

  135. Serdar - 1 sene önce demiş ki:

    [email protected]

  136. Serdar - 1 sene önce demiş ki:

    güzel filim gerçekten bakacaz

  137. Ercan - 1 sene önce demiş ki:

    Filmii izlyemiyormm

  138. ali - 1 sene önce demiş ki:

    bakalım nasıl film

  139. osman - 1 sene önce demiş ki:

    süperrrrrr

  140. tanyooo - 1 sene önce demiş ki:

    super

  141. kahraman - 1 sene önce demiş ki:

    super fılm bır sanıye gozumu kırpmadım

  142. volkan - 1 sene önce demiş ki:

    hani film yok nasıl izliyorsunuz

  143. Eren - 1 sene önce demiş ki:

    Acilmiyor

  144. Serkan - 1 sene önce demiş ki:

    Güzel filim

  145. ensar efe güngör - 1 sene önce demiş ki:

    Boykadan başka pro yok lan d:

  146. kutbettin orak - 1 sene önce demiş ki:

    acilmiyor

  147. gladyator - 1 sene önce demiş ki:

    film açılsın lütfen

  148. eziz - 1 sene önce demiş ki:

    Salam men sul kinony indirmek isteyorum

  149. Doyumunu - 1 sene önce demiş ki:

    Yenilmezden izlenecek yeni dövüş sahnelerimiz oldu bi 10 senede bunlar kolaj yapılır. Efsanenin hapiste başlayıp hapiste bitmesi çok koydu almayla birlikte mutlu olabilirdi oysaki

  150. irem - 1 sene önce demiş ki:

    harika ötesi bir film teşekkürler 3d seçenegi eklenmiş bu siteye izleyin hemen hd film izle.kim

  151. Nadir - 1 sene önce demiş ki:

    Heddinden artig super olmuw

  152. eren - 1 sene önce demiş ki:

    izlenmesi gereken bir film kaçırmayın 1080p hd kalitesiyle hd filmizle.kim adresinde var

  153. sevda - 1 sene önce demiş ki:

    teşekkürler admin müthiiş bir film ama bu adreste daha hd kalite hd film izle.kim

  154. Arif - 1 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bi film olmuş. Filmi yükleyen adminin eline sağlık. Gerçi dublaj olmasa da süper. Peki dublaj ne zaman olur?

  155. Osman - 1 sene önce demiş ki:

    Turkce dublaj diyorsunuz, turkce altyazi cikiyor milleti kandiriyorsunuz… :@

  156. ÇAĞATAY - 1 sene önce demiş ki:

    İZLEDİGİM ŞÜPHESİZ EN KRAL FİLMDİ

  157. safsdaf - 1 sene önce demiş ki:

    Ya bari türkce dublaj yazmayın altyazılıysa altyazılı yazın.

  158. ARMİKE - 1 sene önce demiş ki:

    admin selam. türkçe dublaj diye yazdığı halde neden altyazılı ve neden bunu belirtmiyorsun acaba? insan kendini kandırılmış hissediyor. yapmayınız lütfen

  159. sedat - 1 sene önce demiş ki:

    sinema da izleyip emeğin hakkını veremediğim film malesef 5 çıkarsa gideriz artık:))

  160. Riza - 1 sene önce demiş ki:

    Abi bunun turkce dublaji yokmu ya bulamadim bi turlu

  161. sezen - 1 sene önce demiş ki:

    Teşekkürler farklı bir çok player için. Filmi şimdi izleyeceğim.

  162. gökhan - 1 sene önce demiş ki:

    filmin sonunda affediyor boyka hapise düşüyor büyük hayaline gidemiyor amk kahvesini öldürüyor hadi eyvallah

  163. Pisiko - 1 sene önce demiş ki:

    Yok oyle bi film kelimelere sigmaz bi ara kaptirdim ben zannettim boykayi oyle bi film

  164. Ömer - 12 ay önce demiş ki:

    Yalana bak hani türkçe dublaj

  165. Mustafa - 12 ay önce demiş ki:

    Abi ne film yapmışlar bee soluksuz izledim vaayy be

  166. Redne - 11 ay önce demiş ki:

    Süper

  167. burcu - 11 ay önce demiş ki:

    film güzel ama türkce dublaj diye bahsetmişsiniz ama altyazılı tamamen kandırmaca sahtekarlık diz boyu

  168. Turqut - 11 ay önce demiş ki:

    Harika film olmus elinize saglik 1 saatdir izliyorum halal kalkkmadim

  169. dd - 9 ay önce demiş ki:

    YAŞASIN ÖLMEDİĞĞĞĞ <3